Нигеры - зарубежный реп

Наш ресурс предлагает вам скачать и прослушать онлайн музыкальную композицию Нигеры - зарубежный реп mp3, найти текст к песни и всё это бесплатно, и без регистрации

Просмотров: 141

Название mp3: зарубежный реп

Исполнитель: Нигеры

Добавлено: 2016-08-08

Длительность: 04:06

Скачать

Другие композиции исполнителя Нигеры
Текст песни:

Go on and slip me two Xanax Bars, I'm ready to get fooled!
5th of Crown to wash it down, I'm downtown snapping rules
Ain't no shame up in my game, in fact I'm mentally duranged.
Oxycotton in my system, man I'm feeling kinda strange
Watch me choke about this dope, Blueberry from Texas
She wanna git up in rotation that's too bad cause I'm stressin'
By now its 1:30 A.M., 11 Percocets just entered me
15 minutes from this second I'll be crawling on my knees
Laughing at the crowd of all the clowns that be surrounding me
Take another Loratab to calm me down and let me see
Body be relaxed, muscles be loose, and you have stopped the pain
No more bitchin' 'bout your day and work and drivin' in the rain
Put up wit' the fussin' and discussion, I plant in your brain
Hypnotize ya minds, like all the rest but I come through the veins
Take a chill pill to slow me down and git back in the game
Gotta be up on ya P's and Q's to even feel it, mayne

Hook 2x - Lil' Wyte
Oxycotton, Xanax Bars, Percocets, and Loratabs
Valiums, Morphine patches, Ecstasy- and it's all up for grab
What'cha want? What'cha need? Hit me up I got ya, mayne
What'cha want? What'cha need? Hit me up I got ya, mayne

Lord Infamous
Scarecrow, scarecrow whats that ya poppin'?
A powerful pill they call Oxycotton
But it's so tiny, yet it got you draggin'
Haven't you heard big things come in small packages?
I prefer the oranges with the black OC's
Take two where you can, I move about you see
Some people melt 'em down in a needle and shoot 'em up
But I pop 'em with Seroquel like glue, I am stuck

Crunchy Blac
See I'ma pill popper, so I'ma keep poppin' 'em
Gimme 20 Xanax and I'ma start droppin' 'em
They ain't no stoppin' 'em when they in my system
Man I really missed 'em, can you help me get 'em?
I heard you have Clidina on that fucking pill shed
Gimme some fuckin' Ec, gimme some Percocets
I need me some four bar so I can break down
Cause a nigga like me feelin' to take it to funkytown

Hook 2x - Lil' Wyte
Oxycotton, Xanax Bars, Percocets, and Loratabs
Valiums, Morphine patches, Ecstasy- and it's all up for grab
What'cha want? What'cha need? Hit me up I got ya, mayne
What'cha want? What'cha need? Hit me up I got ya, mayne

Видео клип МУЗЫКА ДЛЯ ТРЕНИРОВОК♫ЗАРУБЕЖНЫЙ РЭП♫
Добавить комментарий